ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Με ποια εταιρία courier συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την Acs.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 3,35€ έως 2 κιλά βάρος για κάθε αποστολή εντός της Ελλάδας (πλην των χαρακτηρισμένων ως “δυσπρόσιτων” περιοχών από την συνεργάτιδα μεταφορική μας εταιρία που χρεώνονται επιπλέον). Για παραγγελίες άνω αυτού του βάρους, τα έξοδα αποστολής καθορίζονται από το σύστημα τιμολόγησης της συνεργάτιδας μεταφορικής εταιρίας.Για παραγγελίες εντός Ελλάδας άνω των 60 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;

Προς το παρόν, αποστολές γίνονται στην Ελλάδα και στην Κύπρο και πολύ σύντομα ετοιμαζόμαστε να επεκταθούμε και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες φτάνουν συνήθως σε εσάς εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Στην Κύπρο και το εξωτερικό οι αποστολές συνήθως χρειάζονται από 8-10 εργάσιμες ημέρες.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Για την εξυπηρέτηση και τη διευκόλυνση όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το freep.gr, διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Παρακαλούμε βρείτε παρακάτω τους δύο τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας, όπου μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας.
Τραπεζικοί λογαριασμοί:
ALPHA BANK: IBAN: GR8401403300330002002033467 SWIFT/ BIC: CRBAGRAA
PIRAEUS BANK: IBAN: GR0501712610006261148469571 SWIFT/ BIC: PIRBGRAA
Δικαιούχος: Freep / Fotini Kokkali
Το ποσό που κατατίθεται στους παραπάνω λογαριασμούς του παρόντος e-shop θα πρέπει να αντιστοιχεί στο ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα συναλλαγής θα πρέπει να καλύπτονται από τον πελάτη. Παρακαλούμε να αναφέρετε καθαρά το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας στην πληρωμή σας ώστε να αποφευχθούν τυχόν καθυστερήσεις. Από την στιγμή που θα επιβεβαιωθεί η πληρωμή, θα προχωρήσουμε στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (η όλη διαδικασία μπορεί να διαρκέσει δύο (2) εργάσιμες μέρες). Παρακαλούμε, μετά την κατάθεση των χρημάτων να στείλετε e-mail επιβεβαιώσης αποστέλλοντας το σχετικό καταθετήριο στο info@freep.gr εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η πληρωμή εντός αυτού του διαστήματος, η παραγγελία θα ακυρωθεί.Πληρωμή μεσω πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρταΤο freep.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, Electron, American Express και Diners. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας, διεκπεραιώνονται μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εμπορίου Alpha e-Commerce σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών, και με τις πλέον σύγχρονες διεθνείς υπηρεσίες ασφαλείας. Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2/CVC2, ημερομηνία λήξης) μεταδίδονται / μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.Πληρωμή μεσω PayPal Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα freep.gr δέχεται πληρωμές μέσω PayPal.Πληρωμή με Αντικαταβολή (μόνο εντός Ελλάδος) Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της υπηρεσίας courier την στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή θα επιβαρυνθείτε με χρέωση 2ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «Alpha e-Commerce» της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πώς κάνω παραγγελία;

Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι. Για μια άμεση προεπισκόπηση του καλαθιού σας ή για να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, επιλέξτε το εικονίδιο του καλαθιού (πάνω δεξιά σημείο της οθόνης, δίπλα από το κεντρικό οριζόντιο μενού). Στην κάθετη στήλη προεπισκόπησης καλαθιού που ξεδιπλώνεται στο δεξί μέρος της οθόνης, έχετε τη δυνατότητα να μεταφερθείτε στην πλήρη προβολή καλαθιού μέσω του κουμπιού “προβολή καλαθιού” ή να προχωρήσετε στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας μέσω του κουμπιού “ταμείο”. Μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα ή να αυξομειώσετε τις ποσότητες με τα σχετικά βελάκια. Στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό απλά βάζοντας το e-mail και το συνθηματικό σας. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν και επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε επιλέγοντας το  πεδίο που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής. Αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας επιλέγοντας το κουμπί “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” που εμφανίζεται. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διεύθυνση του e-mail όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις πραγματοποιήσατε.

Πώς θα μπορούσα να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός μίας (1) ώρας από την καταχώρησή της και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ή τηλεφώνου για το πότε θα κατατεθούν τα χρήματα στην κάρτα ή στον λογαριασμό σας.

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να προχωρήσω στην αγορά;

Όχι, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της αγοράς σας ως απλός επισκέπτης.

Πώς ενημερώνομαι για την κατάσταση της αποστολής μου;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε και με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής. Από εκεί και μετά θα μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών και με αυτόν τον αριθμό να την αναζητήσετε.

Θα μπορούσα να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιεί η αγορά σας, τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός δεκατεσσέρων (14) ημερών όπως αυτή αποδεικνύεται από τα έγγραφα παραλαβής και μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ αλλαγής είδους (με βάση την διαθεσιμότητα) ή επιστροφής χρημάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, είναι ελαττωματικό ή για άλλο λόγο δεν πληροί τα χαρακτηριστικά τα οποία θα έπρεπε, σύμφωνα με την περιγραφή του στην ιστοσελίδα, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας μέσω μέσω e-mail στο info@freep.gr , περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του και εμείς θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε για την επιστροφή του. Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι η αίτηση επιστροφής, δεν υπερβαίνει τις 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα έγγραφα παραλαβής και ότι όλα τα προϊόντα, για να μπορέσουν να επιστραφούν, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Περαιτέρω, θα χρειαστεί να παραδώσετε το προϊόν στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στο σπίτι σας, μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την αρχική παράδοση του. Εμείς αφού εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το συντομότερο δυνατό και πάντως εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, για τα οποία δε χωρεί αντικατάσταση ή δεν επιθυμείτε πια αντικατάσταση, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Στην περίπτωση δικού μας λάθους σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής. Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων ενώ με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται άμεσα, από την στιγμή που τα επιστρεφόμενα ήδη παραληφθούν και ελεγχθούν (1-3 εργάσιμες μέρες). Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο στην αρχική πιστωτική κάρτα, λογαριασμό PayPal ή τραπεζικό λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για να πληρωθεί η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με την μέθοδο της αντικαταβολής μετρητών, το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί σε τραπεζικό λογαριασμό έπειτα από συνεννόηση με τον πελάτη.

Πώς μπορώ να παραγγείλω από το Freep;

Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο μέσα από την ιστοσελίδα μας freep.gr
We’re Here to Help ! Contact us

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας